Termeni și condiții
1. Compania
Denumire şi adresă:
RockFast s.r.o.
Bohosudovska 478
415 10 Teplice
Republica Cehă
Număr de înmatriculare: 09385363
Cod de înregistrare fiscală în scop de TVA: CZ09385363
E-mail: info@craftmaker.ro
Disponibilitate: 7:30 - 16:00 BST
2. Comanda și încheierea contractului
Produsele prezentate în magazinul nostru online sau în materialele noastre publicitare actuale, inclusiv descrierea detaliată, nu constituie o ofertă obligatorie din partea noastră către dumneavoastră. Atunci când plasați o comandă la noi în scris, prin telefon, electronic sau sub orice altă formă, faceți o ofertă cu caracter juridic obligatoriu. De asemenea, în mod obișnuit, faceți o ofertă juridic obligatorie atunci când introduceți informațiile solicitate în oricare dintre formularele de comandă online din magazinul nostru online și finalizați prin apăsarea butonului „Comandă acum”. În schimb, simpla adăugare a articolelor în coșul de cumpărături nu constituie o ofertă juridic obligatorie din partea dumneavoastră.
2. a) Informații suplimentare
Informații suplimentare privind contractele în comerțul electronic: După încheierea contractului, salvăm textul contractului, inclusiv Termenii și Condițiile Standard, pentru uzul nostru intern. Dacă plasați o comandă în magazinul nostru online, detaliile achiziției dumneavoastră vor fi afișate în confirmarea pe care v-o trimitem prin e-mail la primirea comenzii. Aveți obligația de a salva permanent sau de a tipări această confirmare a comenzii, astfel încât să aveți întotdeauna conținutul contractului, odată încheiat, disponibil într-o formă permanentă. Puteți salva contractul ulterior salvând e-mailul care conține confirmarea noastră.
În ceea ce privește recunoașterea și corectarea eventualelor erori de introducere a datelor, vă atragem atenția asupra următoarelor aspecte. Pentru a plasa o comandă în magazinul nostru online, ați adăugat articolele dorite în coșul de cumpărături. Acolo veți găsi și o trecere în revistă a tuturor articolelor selectate, precum și costurile exacte de livrare. Apoi, vă rugăm să faceți clic pe butonul „Finalizare comandă”. Pe pagina care se deschide, introduceți datele dumneavoastră cu caracter personal. După aceea, faceți clic pe „Adăugare metodă de plată”, selectați metoda de plată dorită și apoi apăsați „Rezumat comandă”. Aici puteți vizualiza toate articolele selectate și detaliile suplimentare introduse, verificând eventualele erori de introducere a datelor. Pentru corecturi, puteți face clic pe „Modifică” sau „Înapoi”. Totul este corect acum? Numai atunci când faceți clic pe „Comandă acum” transmiteți o ofertă fermă de achiziție a produselor.
Doar dacă plasați o comandă prin magazinul nostru online, vă vom trimite o confirmare prin e-mail. Acest e-mail are doar scopul de a vă informa că am primit comanda dumneavoastră și conține detaliile acesteia. Această confirmare nu constituie acceptarea ofertei dumneavoastră. Contractul de vânzare se consideră încheiat, sub rezerva acestor Termeni și Condiții Standard, numai în momentul în care expediem articolele comandate, ceea ce reprezintă acceptarea ofertei dumneavoastră.
3. Termeni de livrare
3. a) Livrare standard
În România, produsele comandate și disponibile vor fi livrate în termen de 3-5 zile lucrătoare de la primirea comenzii, iar în cazul plății în avans, în termen de 5-6 zile de la momentul în care autorizați banca să efectueze plata. Nu ne asumăm nicio răspundere pentru respectarea acestui termen de livrare, cu excepția cazului în care neîndeplinirea acestuia este intenționată sau se datorează neglijenței grave din partea noastră.
Dacă există o întârziere la livrare sau dacă comanda dumneavoastră nu poate fi livrată integral sau parțial, vă vom informa prompt în fiecare caz și vom rambursa imediat orice plăți deja primite de la dumneavoastră. Pentru livrările internaționale, vă rugăm să consultați Secțiunea 5 de mai jos. Livrările către destinații din afara Uniunii Europene pot fi supuse unor taxe vamale suplimentare pentru dumneavoastră. Autoritățile vamale locale vă pot oferi detalii. Toată corespondența cu noi trebuie să fie în limba română sau engleză; acest lucru se aplică și încheierii contractului de vânzare. În magazinul nostru online, acest lucru este posibil și în limba engleză, germană, cehă, slovacă sau maghiară.
3. b) Comenzi împărțite
Dacă, cu consimțământul dumneavoastră, livrăm articolele rămase din comanda dumneavoastră la o dată ulterioară, le veți primi fără costuri suplimentare de livrare sau ambalare.
4. Plata
Oferim următoarele opțiuni de plată: plată la facturare, PayPal, card de credit, ramburs sau plată în avans prin transfer bancar. Pentru fiecare comandă, ne rezervăm dreptul de a nu oferi anumite metode de plată și de a vă îndruma către alte opțiuni de plată, de exemplu doar plata în avans, pentru a ne proteja împotriva riscurilor de credit. Costurile oricărei tranzacții financiare vor fi suportate de dumneavoastră.
4. a) PayPal
În cazul plății prin PayPal, autorizați plata către noi prin intermediul PayPal. Plata prin PayPal este posibilă doar în magazinul online.
4. b) Card de credit
În cazul unei achiziții cu cardul de credit, contul dumneavoastră de card de credit va fi debitat imediat după plasarea comenzii.
4. c) Numerar la livrare
În cazul plății în numerar la livrare (ramburs), veți plăti și o taxă de ramburs, pe lângă suma facturii și tarifele de livrare standard, în funcție de destinația finală a livrării.
4. c) Plata în avans
Dacă este selectată metoda de plată în avans, vă furnizăm detaliile noastre bancare în confirmarea comenzii. Suma facturii trebuie transferată în contul nostru în termen de 10 zile de la primirea confirmării comenzii. După ce vom primi suma integrală, comanda dumneavoastră va fi pregătită și expediată.
5. Dreptul de proprietate, livrarea și prețurile
5. a) Preţurile
Se vor aplica prețurile menționate în oferta valabilă la momentul efectuării comenzii. Prețurile indicate sunt prețuri finale, adică includ TVA-ul românesc legal aplicabil. Produsele vor rămâne proprietatea noastră până la achitarea integrală a prețului de achiziţie. În cazul în care acționați într-un mod care contravine termenilor contractului, în special în cazul unui neplăți, vom avea dreptul să solicităm returnarea produselor dacă ne retragem din contract.
Pentru achiziții sau livrări către clienți care se află în afara României, dar în continuare în Uniunea Europeană (UE), suntem obligați să aplicăm TVA-ul la rata legală aplicabilă în țara respectivă. Deoarece ratele TVA variază de la o țară la alta, prețurile percepute pot diferi de cele specificate în oferta noastră la momentul plasării comenzii.
Pentru achiziții și livrări către clienți din afara Uniunii Europene, nu aplicăm TVA. TVA-ul românesc inclus în prețurile noastre finale nu se aplică. Ca regulă, veți plăti TVA-ul național și eventualele taxe vamale, după caz, atunci când expedierile sunt predate serviciului dumneavoastră de coletărie.
5. b) Taxe de livrare
În România și în multe alte țări, aplicăm o taxă de livrare la tarif fix. Veți găsi aceste tarife fixe în secțiunea „Plată și livrare” din procesul de finalizare a comenzii din magazinul online sau ne puteți contacta prin e-mail.
6. Garanţia
Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres, drepturile dumneavoastră de garanție se bazează pe dispozițiile legale ale legislației privind vânzările.
7. Răspunderea
Răspunderea noastră pentru despăgubiri, indiferent de temeiul juridic (în special pentru întârziere sau defecte), este limitată la daunele tipice și previzibile, conform contractului. Această restricție a răspunderii nu se aplică răspunderii noastre pentru intenție sau neglijență gravă, pentru caracteristicile garantate, pentru pierderea vieții, vătămări corporale sau îmbolnăviri, sau în conformitate cu Legea europeană privind răspunderea pentru produs.
8. Dreptul de anulare pentru consumatori
Dreptul legal de anulare se aplică doar consumatorilor. Conform Codului Civil European, un consumator este orice persoană fizică care încheie un act juridic în scopuri care nu țin de comerțul, afacerea sau profesia sa.
8. a) Politica de anulare
Dreptul de anulare
Aveți dreptul de a anula acest contract în termen de 14 zile fără a fi nevoie să furnizați un motiv. Termenul de anulare este de 14 zile de la ziua în care dumneavoastră, sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, care nu este transportatorul, intraţi în posesia ultimelor produse, ultimei livrări parțiale sau a ultimului articol. Pentru a exercita dreptul dumneavoastră de anulare, trebuie să informați subscrisa, RockFast s.r.o., Bohosudovska 478, 415 10 Teplice, e-mail: info@craftmaker.ro, printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, telefon sau un e-mail), despre decizia dumneavoastră de a anula acest contract. Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient să trimiteți notificarea de anulare înainte ca termenul să expire.
Ce presupune anularea
Dacă anulați acest contract, suntem obligați să vă rambursăm toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care apar din alegerea unei metode de livrare diferite de livrarea standard, cea mai ieftină oferită de noi), fără întârziere și în termen de cel mult 14 zile de la primirea notificării de anulare. Cu excepția cazului în care am convenit altfel cu dumneavoastră, vom folosi aceeași metodă de plată pentru această rambursare, pe care ați utilizat-o pentru tranzacția originală. Nu vom percepe niciun fel de taxă pentru această rambursare. Putem reține rambursarea până când vom primi produsele returnate sau până când veți furniza dovada că ați returnat produsele, oricare dintre aceste evenimente va avea loc mai devreme.
Trebuie să returnați produsele către noi sau să ni le predați fără întârziere și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la ziua în care ne-ați notificat că anulați contractul. Termenul este respectat dacă trimiteți produsele înainte ca perioada de 14 zile să expire. Noi vom suporta costurile returnării produselor în România. Sunteți obligaţi să rambursați doar orice pierdere de valoare a produselor dacă această pierdere de valoare este atribuibilă modului în care au fost manipulate produsele, într-un mod care nu este necesar pentru verificarea calității, caracteristicilor și modului de operare al acestora.
8. b) Excepții de la dreptul de anulare
Există excepții legale de la dreptul de anulare. De exemplu, nu puteți anula contractul de vânzare la distanță dacă produsele comandate de dumneavoastră au fost fabricate special conform specificațiilor dumneavoastră sau sunt clar adaptate cerințelor personale și nu pot fi vândute altcuiva din cauza implementării specificațiilor dumneavoastră.
În plus, dreptul dumneavoastră inițial de anulare expiră prematur în următoarele cazuri:
- contracte pentru livrarea de produse sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau igienă, dacă sigiliul a fost deschis după livrare,
- contracte pentru livrarea de produse, dacă acestea au fost amestecate cu alte produse după livrare și, prin natura lor, sunt inseparabile,
- contracte pentru livrarea de înregistrări audio sau video sau software de calculator într-un pachet sigilat, dacă sigiliul a fost deschis după livrare.
9. Dovada achiziției
Vă rugăm să păstrați toate chitanțele de achiziție. Acestea sunt importante ca dovadă a achiziției pentru reclamații sau pentru asigurare în caz de furt. Comenzile dumneavoastră sunt stocate în sistemul nostru. Dacă pierdeți documentele comenzii, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom fi bucuroși să vă trimitem o copie a datelor referitoare la comanda dumneavoastră. Aveți acces la copii ale facturilor dumneavoastră în orice moment, în secțiunea „Contul meu” din magazinul nostru online.
10. Locul jurisdicției
Dacă sunteți un consumator și nu aveți domiciliul în Uniunea Europeană (UE), sediul nostru social este locul de jurisdicție. Dreptul european se aplică exclusiv tuturor cererilor între dumneavoastră și noi, cu excepția cazului în care, în cazul unui contract de consum, protecția acordată de dispozițiile obligatorii ale legii din statul membru al UE în care aveți reședința obișnuită vă este retrasă din cauza acestei alegeri de lege aplicabilă.
11. Sfaturi privind soluționarea disputelor pentru consumatori
Comisia Europeană a înființat o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a disputelor. Aceasta le permite consumatorilor să rezolve mai întâi litigiile legate de comanda lor online fără a apela la acțiuni legale. Platforma de soluționare a disputelor poate fi accesată urmând linkul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ne străduim să rezolvăm orice diferențe de opinie apărute din contractul nostru pe cale amiabilă. În afară de aceasta, nu suntem obligați să participăm la proceduri de arbitraj și regretăm că nu vă putem oferi oportunitatea de a participa la astfel de proceduri.